משלוחים חינם בקנייה מעל 249 ש”ח

מדיניות החזרים כספיים והחזרות

מדיניות החזרה וביטולים – 32Gi ישראל
כללי
להלן יפורטו תנאי מדיניות החזרת מוצרים וביטולים של חברת ב.ר.א.ע בע”מ ח.פ 516145067 (להלן: החברה) לרוכשי מוצרי החברה באמצעות אתר החברה בכתובת www.32gi.co.il, כפי שמפורסמים שם מעת לעת (להלן: מוצר או מוצרים).
ביטול עסקה או החזרת מוצר

  1. משתמש שרכש מוצר באמצעות האתר (להלן: הרוכש) מחויב לבדוק את המוצר שרכש מיד עם קבלתו.
  2. ביטול עסקה:
    2.1. רוכש יהיה רשאי לבטל עסקה ולהחזיר את המוצר בתוך 14 ימים מיום רכישת המוצר או מיום קבלת המוצר למענו, לפי המאוחר, בהתאם להוראות מדיניות זו ובהתאם להוראות הדין החל, ובלבד שהתקיימו התנאים המפורטים להלן:
    2.1.1. המוצר לא נפגם ולא נעשה בו שימוש;
    2.1.2. המוצר ארוז באריזתו המקורית;
    2.1.3. הרוכש צירף את חשבונית הקניה המעידה על עצם ביצוע העסקה עם החברה או – ככל שהרוכש מציין שאינם בידיו, כל הוכחה אחרת, לשביעות רצון החברה, לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום;
    על אף האמור, אנשים עם מוגבלויות, אזרחים ותיקים ועולים חדשים רשאים לבטל עסקה תוך 4 חודשים מיום עשיית העסקה, קבלת המוצר או מסמך המסכם את פרטי העסקה, לפי המאוחר.
    2.2. צרכן שרכש מוצר באמצעות משווקים מורשים, יהא רשאי לבטל את עסקת הרכישה בהתאם למדיניות ביטול עסקה והחזרת מוצרים של המשווק המורשה ממנו רכש את המוצר.
    2.3. רוכש המבקש לממש את הזכות לביטול העסקה, נדרש להודיע לחברה על ביטול העסקה של רכישת המוצר ובה ימסור את הפרטים הבאים: שמו המלא, תעודת זהות, שם המוצר, תאריך הרכישה, אמצעי התקשרות עימו וכן מסמך כאמור בסעיף 2.1.3 לעיל (להלן: הודעת ביטול).
    2.4. הרוכש יעביר את הודעת הביטול בכתב או בעל פה, באמצעות פנייה לחברה דרך אמצעי הקשר המפורטים בסעיף 5 מטה.
    2.5. מובהר כי על פי הדין החל אין החזרה של מוצרי מזון.
  3. החזר כספי:
    3.1. במקרה של ביטול עסקה על ידי הרוכש שיאושר על ידי החברה, יינתן החזר כספי בניכוי הסכומים המפורטים בסעיף 3.2 להלן. במקרה של ביטול עסקה עקב פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר לבין פרטים שנמסרו ללקוח בנוגע למוצר, אי אספקה במועד שנקבע או כל הפרה מהותית אחרת של החברה בקשר למוצר (להלן: אי התאמה), תחזיר החברה בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הרוכש, ככל ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהרוכש סכום נוסף.
    3.2. סכום שמותר לנכותו (למעט במקרים של ביטול עקב אי התאמה):
    3.2.1. דמי ביטול: החברה תהיה רשאית לגבות דמי ביטול בסך 5% ממחיר העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך.
    3.3. מועד החזרת התמורה ששולמה: ההחזר הכספי יבוצע על ידי החברה במועד הסמוך ככל שניתן למועד ביטול העסקה ובכל מקרה לא יאוחר מ-7 ימי עסקים ממועד ביטול העסקה וקבלת המוצר לרשותה.
    3.4. אופן החזרת התמורה ששולמה: ההחזר הכספי ייעשה באותו אופן בו נעשה התשלום ובהתאם לפירוט להלן:
    3.4.1. תשלום במזומן – ההחזר הכספי יהיה במזומן או בשיק מזומן;
    3.4.2. תשלום בכרטיס אשראי – החברה תפעל לביטול החיוב בכפוף לאישור חברת האשראי או, אם זוכה חשבונה של החברה או שלא ניתן לבטל את החיוב או לבצע זיכוי דרך חברת כרטיסי האשראי, ההחזר הכספי יהיה במזומן או בשיק מזומן.
    3.5. החברה שומרת לעצמה את הזכות לתבוע את הרוכש אם המוצר הוחזר כשמצבו שונה לרעה בזמן ששהה ברשות הרוכש, לרבות כשהוא לא תקין, לא שלם או לאחר שנפגם כתוצאה ממעשה או מחדל של הרוכש או מי מטעמו.
  4. מבלי לגרוע מהאמור לעיל, החברה תהא רשאית, לבקשת הלקוח, להחליף מוצר כנגד הצגת חשבונית או פתק החלפה למשך 30 ימים מיום רכישת המוצר, ובלבד שהמוצר המוחזר עומד בתנאים המפורטים בסעיף 2.1.
  5. איך ולאן מחזירים
    5.1. במקרה של ביטול עסקת רכישה, יש לפנות תחילה למוקד שירות הלקוחות, לצורך ביטול ותיאום ההחזרה:
    5.1.1. טלפון: 054-7213053 ;
    5.1.2. כתובת דוא”ל לשירות ותמיכה: sales@32gi.co.il.
    5.2. כתובת משרדי החברה למשלוח בדואר רשום או על ידי שליח: ” ב.ר.א.ע בע”מ ח.פ 516145067″, רחוב הורד 87, מודיעין-מכבים-רעות.
    5.3. ניתן לפנות לחברה גם באמצעות דף הביטולים.  
    מדיניות משלוחים
    לפניכם מידע על המשלוחים להזמנות המבוצעות באתר.
    רוכש שביצע רכישה באתר יוכל לקבל את המוצרים באחת מן האפשרויות הבאות:
  6. משלוח
    1.1. משלוח באמצעות שליח או דואר רשום לכל אזורי השילוח של דואר ישראל, בכפוף למדיניות המשלוחים של דואר ישראל, בתוספת של 49 ₪ לשליח.
    בקניה מעל 250 ₪ המשלוח הוא ללא עלות.
    1.2. פריטים המוחזרים לשולח (לחברה) מכל סיבה שהיא (מסרב לקבל, כתובת שגויה וכיוצא בזאת) יחויבו במחיר השליחות.
    1.3. אישור הזמנה – לאחר ביצוע הקנייה יישלח ללקוח אישור תשלום בגין ההזמנה בדואר אלקטרוני בתוך 48 שעות מסיום ביצוע עסקת הקנייה באתר. מובהר כי הזמנות שיבוצעו בימי שישי, שבת וערבי חג יטופלו ביום העסקים הראשון שלאחריהם.
    1.4. שינוי אופן השילוח לאחר ביצוע הזמנה – ניתן לשנות את אופן השילוח באמצעות הטלפון בתוך שעתיים מרגע ההזמנה, ובלבד שההודעה נמסרה באותו יום עסקים.
    1.5. זמן הגעת המשלוח ליעדו הוא עד 7 ימי עסקים.
  7. בוקסיט (Boxit) – איסוף באמצעות רשת ארוניות מאובטחות
    2.1. החבילה תגיע לאחד מתאי המשלוח של Boxit (חברת בוקסאיט הפצה מתקדמת בע”מ) או לחנויות לפיזור חבילות באיזור לפי בחירת הרוכש בעת ההזמנה (אזור מגורים, אזור עבודה וכיוצא באלה).
    2.2. ביום הגעת המשלוח ליעד, יקבל הרוכש מסרון המפרט קוד אישי לפתיחת הארונית המאובטחת וכן כתובת לאיסוף.
    2.3. איסוף המוצר שהוזמן כפוף להצגת הודעת המסרון והקלדת הקוד האישי בארונית.
    2.4. במסגרת עלות המשלוח תינתן האפשרות לבוקסיט או משלוח עד הבית.